جدید پایان نامه بانکداری الکترونیکی رشته مدیریت دولتی نمایش بزرگتر

فقط آنلاین

پایان نامه بانکداری الکترونیکی رشته مدیریت دولتی

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی برای رشته مدیریت دولتی

ظاهر  پایان نامه:

-تایپ و ویراستاری شده

-دارای جلد + آرم دانشگاه

- دارای صفحات تقدیر و تشکر

-دارای فهرست

جزییات بیشتر

190,000 ریال بدون مالیات.

مشخصات

تعداد صفحات 105 صفحه
فرمت (قالب) Word-ورد

اطلاعات بیشتر

موضوع: بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی

تعداد صفحات پایان نامه : 105 صفحه WORD

خصوصیات متمایز این پایان نامه:

-پرسش های تحقیق -فرضیه های تحقیق : کلیات پایان نامه گنجانده شده

-تیترهای شماره گذاری شده : دارای عنوان تیتر و زیر عنوان

-موضوع جدید و به روز

-مهم: موضوع و این پایان نامه کپی برداری نشده و تکراری نمی باشد

 موضوع  پایان نامه:

"بررسی تاثیر عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی" 

چکیده پایان نامه:

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر بانکداری  الکترونیکی است . در این تحقیق در بین عوامل موثر بر استفاده از بانکداری الکترونیک ، تاثیر اعتماد و عوامل جمعیت شناختی مشتریان شعب بانک ملی شهرستان آبیک بر تصمیم آن ها برای استفاده از خدمات الکترونیکی ارایه شده توسط همان بانک مورد بررسی قرار گرفته است . در تحقیق حاضر ، که به صورت پیمایشی انجام شده است . 150 نفر از مشتریان بانک ملی شهرستان آبیک به صورت تصادفی انتخاب شده اند که پرسش نامه تحقیق را تکمیل نموده اند . داده های تحقیق با استفاده از ” تکنیک رگرسیون لجستیک دو متغیره ” با هدف بررسی تاثیر اعتماد ، جنسیت ، تحصیلات ، درآمد ، شغل و سن ، بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی تحلیل شده است . براساس یافته های تحقیق ، بین اعتماد به ساختار سنتی بانک ها و پذیرش و استفاده از خدمات الکترونیکی آنان ، توسط مشتریان ، رابطه معناداری وجود ندارد . طبق یافته های تحقیق ، مهم ترین دلیل عدم پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی توسط مشتریان ، عادت به استفاده از خدمات سنتی ، عنوان شده است . همچنین از میان عوامل دموگرافیک مورد بررسی ، عوامل جنسیت و شغل مشتریان بر خلاف تصور محقق ، تاثیری بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی ندارد و متغیرهای سن ، تحصیلات و درآمد نیز در محدوده های خاصی بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیکی ندارد و متغیرهای سن ، تحصیلات و درآمد نیز در محدوده های خاصی بر پذیرش خدمات الکترونیکی تاثیر گذارند .

واژگان کلیدی : بانکداری الکترونیکی ، اعتماد بانک ملی ، عوامل جمعیت شناختی

این پایان نامه مناسب چه کسانی است؟

پایان نامه مذکور مناسب دانشجویان کاردانی و کارشناسی رشته مدیریت و گرایش مدیریت دولتی می باشد این پایان نامه خیلی مناسب دانشجویانی است که می خواهند در فرصت اندک بهترین نتیجه رو بگیرند می باشد.

سخت گیری در انجام پایان نامه:

دانشگاه هایی نظیر دانشگاه پیام نور و دانشگاه های دولتی به شدت در تهیه پایان نامه سخت گیر هستند مثلا در دانشگاه پیام نور اساتید به دانشجویان خود یک فرمت خاصی برای انجام دادن پایان نامه می دهند و از دانشجویان کار میخواهد و دانشجویان مجبور هستند یا کار تهیه پایان نامه رو به بیرون بسپارند یا اینکه خودشان دست به کار شوند و ماه ها وقت صرف برای تهیه پایان نامه کنند اصولی که اساتید دانشگاه های پیام نور در پیش می گیرند این هست که حتما یک پایان نامه باید بیان مسئله-ضرورت و اهمیت موضوع - اهداف-فرضیه و... داشته باشد که دانشجو باید چند صفحه ایاز این موضوعات خواسته شده را تهیه کند و به استاد خود ارائه دهد تا زیر نظر این استاد تائید شود ولی نگران این موضوع نباشد که این پایان نامه زیر نظر یک استاد سخت گیر بوده و تمام این موارد را گذرانده چیزی که شما دریافت خواهید کرد ارزشش به مراتب بیشتر از این مبلغ می باشد.

برای تهیه این پایان نامه فقط مبلغ 19000 تومان بپردازید

فهرست پایان نامه:

فصل اول

مقدمه

1-1 بیان مسئله

1-2 ضرورت و اهمیت موضوع

1-3 اهداف تحقیق

1-3-1 هدف اصلی

1-3-2 هدف فرعی

1-4 چارچوب نظری تحقیق

1-5 مدل تحلیلی پژوهش

1-6 فرضیه های تحقیق

1-6-1 فرضیه اصلی

1-6-2 فرضیه ها فرعی

1-7 قلمرو تحقیق

1-7-1 قلمرو موضوعی تحقیق

1-7-2 قلمرو مکانی تحقیق

1-8 روش تحقیق

1-9 روش جمع آوری اطلاعات

فصل دوم

بخش اول بانکداری الکترونیکی

2-1-1تجارت و کسب و کار الکترونیکی

2-1-2دوران طفولیت تجارت الکترونیکی

2-1-3عصر طلایی تجارت الکترونیکی

2-1-4ترکیدن حباب دات کام

2-1-5تجدید حیات تجارت الکترونیک

2-1-6بانکداری الکترونیک خرد

2-1-6-1ابزارهای بانکداری الکترونیک

2-1-6-2درگاههای بانکداری الکترونیک

2-1-6-3خدمات بانکداری الکترونیک

2-1-6-4محصولات بانکداری الکترونیک

2-1-6-5دربانکداری الکترونیک آمده است

2-1-7کارتهای بانکی

2-1-7-1بانکداری تلفنی و موبایل بانک

2-1-8تلفن ثابت

2-1-8-1مشکلات ارائه خدمات از طریق تلفن ثابت

2-1-9ارائه خدمات بانکی از طریق پیام کوتاه

2-1-10بانکداری اینترنتی

2-1-11بانکداری خانگی

2-1-12بانکداری الکترونیک بین بانکی

2-1-13نظام الکترونیکی انتقال منابع

2-1-14دستورات بستانکار

2-1-15دستورات بدهکار 

2-1-16دستور پرداخت دائمی

2-1-17 بدهکار مستقیم

2-1-18انتقال وجه مستقیم

2-1-19سوئیفت

2-1-20نظامهای پرداخت الکترونیکی

2-1-21نظام مبتنی بر کارتهای الکترونیکی بانک

2-1-22انواع کارتها از نظر کاربری انها 

2-1-22-1کارتهای بدهی

2-1-22-2کارتهای اعتباری

2-1-22-3کارتهای بدهی/اعتباری

2-1-22-4کارتهای خرید

2-1-22-5کارتهای هوشمند

2-1-23کارتهای برجسته

2-1-24کارتهای مغناطیسی

2-1-25کارتهایی با تراشه کامپیوتری

2-1-26نظامهایی مبتنی بر چک الکترونیکی

2-1-27نمونه های سیستم چک الکترونیکی

2-1-28نظام های مبتنی بر پول الکترونیکی

2-1-29مشخصات پول الکترونیکی

2-1-30پیاده سازی بانکداری الکترونیک

2-1-31پیش نیازهای فناوری

2-1-32پیش نیازهای نرم افزاری

2-1-33پیش نیازهای ارتباطی

2-1-34پیش نیازهای فرهنگی و اجتماعی

2-1-35پیش نیازهای امنیتی

2-1-36چالش های بانکداری الکترونیکی

2-1-37امنیت اتصالات ارتباطی.

2-1-38امنیت پایانه ها

2-1-39امنیت کارت بانک

2-1-40رمزنگاری

امضاء دیجیتال

بخش دوم تحقیقات داخلی و خارجی

2-2-1تحقیقات داخلی

2-2-2 تحقیقات خارجی

بخش سوم بانکداری الکترونیک در ایران

2-3-1تاریخچه

2-3-2ارکان بانک داری الکترونیک در ایران

فصل سوم روش تحقیق

3-1 روش تحقیق

3-2 جامعه آماری

3-3 نمونه آماری و روش نمونه گیری

3-4 روش جمع آوری اطلاعات

3-5 روایی و پایایی ابزار سنجش 

3-5-1 روایی 

3-5-2 پایایی

3-6 روش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1 یافته های تحقیق

4-2نتایج نهایی آزمون والد

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 نتیجه گیری

5-2 پیشنهادات تحقیق

5-3 محدودیتهای تحقیق

منابع و ماخذ

منابع فارسی